europe.jpg

Κάθε φοιτητής/τρια, και ιδιαιτέρως εκείνοι που δεν είναι σε θέση να συμμετάσχουν σε μια μακροχρόνια κινητικότητα με φυσική παρουσία για σπουδές, για παράδειγμα, λόγω του κλάδου σπουδών τους ή επειδή είναι άτομα με λιγότερες ευκαιρίες, μπορεί να πραγματοποιήσει μια βραχυχρόνια κινητικότητα με φυσική παρουσία συνδυάζοντας την με υποχρεωτική εικονική δραστηριότητα (μικτή βραχυχρόνια δραστηριότητα).
Η διάρκεια της κινητικότητας με φυσική παρουσία πρέπει να έχει διάρκεια 5 έως 30 ημέρες (χωρίς να συνυπολογίζεται η διάρκεια του ταξιδιού) και να συνδυάζεται με υποχρεωτική εικονική συνιστώσα (διαδικτυακή μάθηση). Η δραστηριότητα μικτής βραχυχρόνιας κινητικότητας για σπουδές πρέπει να απονέμει τουλάχιστον 3 ακαδημαϊκές μονάδες ECTS.

ΠΡΟΣΟΧΗ! Χρηματοδοτείται μόνο η περίοδος κινητικότητας  με φυσική παρουσία


Για τους υποψήφιους διδάκτορες και τους πρόσφατα απόφοιτους από διδακτορικές σπουδές η εικονική δραστηριότητα είναι προαιρετική.

Η υποβολή αιτήσεων και η επιλογή των φοιτητών γίνεται κατόπιν εσωτερικής προκήρυξης των Ακαδημαϊκών Τμημάτων και κατόπιν συνεννόησης με τον/την Ακαδημαϊκό Συντονιστή/στρια.

ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΗ ΓΙΑ ΑΤΟΜΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ για την περίοδο της φυσικής παρουσίας στο εξωτερικό (Για κάθε Κράτος Μέλος της Ε.Ε. και Τρίτη Χώρα συνδεδεμένη με το πρόγραμμα ή Τρίτη Χώρα μη συνδεδεμένη με το πρόγραμμα).

Διάρκεια Κινητικότητας με Φυσική Παρουσία 

Ποσό Επιχορήγησης       

Ομάδες με Λιγότερες Ευκαιρίες

Έως την 14η ημέρα

79 ευρώ την ημέρα

+100 ευρώ για ολόκληρη την περίοδο της κινητικότητας

Από την 15η έως την 30η ημέρα

56 ευρώ την ημέρα

+150 ευρώ για ολόκληρη την περίοδο της κινητικότητας

 

Πριν την Αναχώρηση

Οι εγκεκριμένοι φοιτητές, τουλάχιστον ένα μήνα πριν την αναχώρηση τους, πρέπει να καταθέσουν στο Γραφείο Erasmus τα ακόλουθα:

  • Πλήρως συμπληρωμένο και υπογεγραμμένο (από όλα τα μέρη) Online Learning Agreement (OLA). Οδηγίες για τη συμπλήρωσή του μπορείτε να βρείτε εδώ. Για τους υποψήφιους διδάκτορες και τους πρόσφατα απόφοιτους από διδακτορικές σπουδές οδηγίες για τη συμπλήρωση του OLA μπορείτε να βρείτε εδώ.
  • Σύμβαση κινητικότητας για σπουδές εις διπλούν (οδηγίες για τη συμπλήρωσή του θα βρείτε εδώ) . Τα έγγραφα πρέπει να φέρουν πρωτότυπες υπογραφές στην τελευταία σελίδα και μονογραφή σε κάθε σελίδα (κάτω δεξιά). (Σε περίπτωση που η συμπλήρωση γίνει χειρόγραφα, δεν επιτρέπονται οι διορθώσεις και οι μουτζούρες). 
  • Αντίγραφο του Προγράμματος, όπου θα φαίνονται οι ακριβείς ημερομηνίες φυσικής παρουσίας, καθώς και οι ημερομηνίες των εξ' αποστάσεως δραστηριοτήτων (virtual component) ή βεβαίωση αποδοχής. Οι ίδιες ημερομηνίες θα πρέπει να αναγράφονται και στη σύμβαση.
  • Έντυπο με στοιχεία τραπεζικού λογαριασμού (π.χ. αντίγραφο 1ης σελίδας βιβλιαρίου, βεβαίωση από ebanking κ.λπ.), όπου ο/η φοιτητής/-τρια θέλει να του/της κατατεθεί το ποσό της υποτροφίας. Στο λογαριασμό αυτό ο φοιτητής/-τρια πρέπει να είναι ο ίδιος/α δικαιούχος.
  • Αντίγραφο της Ευρωπαϊκής Κάρτας Ασφάλειας Ασθενείας (ΕΚΑΑ) από το Ταμείο Υγειονομικής Περίθαλψης του φοιτητή/τριας. Η έκδοση της Ε.Κ.Α.Α. για τους ανασφάλιστους φοιτητές/τριες του Π.Θ. πραγματοποιείται από τη Διεύθυνση Φοιτητικής Μέριμνας και οι δαπάνες που τυχόν προκύπτουν καλύπτονται από το Πανεπιστήμιο. Για τη χορήγηση της Ε.Κ.Α.Α. απαιτούνται τα παρακάτω δικαιολογητικά: 1. Αίτηση για έκδοση Ε.Κ.Α.Α. (πληροφορίες σχετικά με την αίτηση), 2. Βεβαίωση από το Γραφείο Erasmus για το χρονικό διάστημα μετακίνησης, 3. Φωτοαντίγραφο της Ακαδημαϊκής Ταυτότητας. Προσοχή: Για τις συνεργαζόμενες χώρες εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης απαιτείται αντίγραφο του συμβολαίου της ιδιωτικής ασφάλειας Υγείας.
  • Αντίγραφα εισιτηρίων (λεωφορείου, τραίνου) ή κράτηση αεροπορικών εισιτηρίων. Σε περίπτωση μετακίνησης με Ι.Χ. αυτοκίνητο δείτε τα δικαιολογητικά που απαιτούνται εδώ

Οι φοιτητές/τριες ενημερώνονται από τον Ακαδημαϊκό Υπεύθυνό τους για ενδεχόμενες επιπλέον απαιτήσεις του Ιδρύματος Υποδοχής και φροντίζουν για τη σωστή συμπλήρωση και υποβολή των απαραίτητων δικαιολογητικώνΗ ενημέρωση και η ολοκλήρωση της διαδικασίας σε ό,τι αφορά στην υποδοχή τους και στη διαμονή τους στο εξωτερικό, καθώς και στις διαδικασίες εισόδου και εξόδου από και προς τη χώρα, είναι αποκλειστικά στην ευθύνη του φοιτητή/τριας. Το Γραφείο Διεθνών Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων/Erasmus+ του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας  βοηθά επικουρικά στη συμπλήρωση και υπογραφή των εντύπων που χρειάζεται.

 

Με την Επιστροφή

Το αργότερο ένα μήνα μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος, ο/η φοιτητής/τρια πρέπει να προσκομίσει στο Γραφείο Erasmus τα παρακάτω:
 
1. Transcript of Records (πιστοποιητικό βαθμολογίας)
 
2. Certificate of Attendance (έντυπο όπου φαίνεται το ακριβές διάστημα παρακολούθησης του προγράμματος).
 
3. Κάρτες επιβίβασης (boarding pass) ή αντίγραφο του εισιτηρίου (λεωφορείου ή τραίνου). Σε περίπτωση μετακίνησης με Ι.Χ. αυτοκίνητο δείτε τα δικαιολογητικά που απαιτούνται εδώ.
 

Τα παραπάνω έγγραφα (1, 2) πρέπει να κατατεθούν σε πρωτότυπη μορφή στο Γραφείο Erasmus. Εναλλακτικά, το μόνο που είναι αποδεκτό είναι η λήψη σαρωμένων αντιγράφων σε ηλεκτρονική μορφή δεδομένου πως αυτά θα αποσταλούν με τα απαραίτητα διαβιβαστικά σημειώματα από το αρμόδιο Γραφείο του Ιδρύματος Υποδοχής ούτως ώστε να πιστοποιείται η εγκυρότητά των εγγράφων.

Επιπλέον, με τη λήξη του προγράμματος, θα πρέπει να συμπληρωθεί και να υποβληθεί η on-line ΄Εκθεση Αξιολόγηση της Commission (EU survey) που θα λάβει ο/η φοιτητής/τρια στην ηλεκτρονική διεύθυνση που έχει δηλώσει στη σύμβασή του.

Για την αναγνώριση των μαθημάτων θα πρέπει ο/η φοιτητής/-τρια να καταθέσει το Transcript of Records και στον Ακαδημαϊκό Συντονιστή του Τμήματος.