change.jpg

Οι φοιτητές που επιθυμούν να μετακινηθούν για ΣΠΟΥΔΕΣ στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Προγράμματος Erasmus+ , κατά το εαρινό εξάμηνο του ακαδημαϊκού έτους 2020-21, πρέπει να ακολουθήσουν τη διαδικασία που περιγράφεται αναλυτικά στην ιστοσελίδα του Γραφείου Διεθνών Σχέσεων (http://erasmus.uth.gr/gr/spoudes/diadikasia-aitisis) και να καταθέσουν τα εξής:

1. Αίτηση υποψηφίου φοιτητή/φοιτήτριας για σπουδές ERASMUS+ (Προσοχή το έντυπο αίτησης για τη συμπληρωματική προκήρυξη)
2. Πρωτότυπο πιστοποιητικό Αναλυτικής Βαθμολογίας από τη Γραμματεία του Τμήματος όπου ανήκουν
3. Σύντομο βιογραφικό σημείωμα, στο οποίο θα αναφέρονται και οι λόγοι εκδήλωσης του ενδιαφέροντος συμμετοχής στο πρόγραμμα ERASMUS+
4. Αντίγραφα πιστοποιητικών γλωσσικής ικανότητας
5. Αντίγραφο του Δελτίου Αστυνομικής Ταυτότητας

Οι αιτήσεις των υποψηφίων με τα απαραίτητα δικαιολογητικά θα υποβάλλονται από Δευτέρα 1 Ιουνίου έως και Δευτέρα 22 Ιουνίου 2020 και θα αφορούν σε μετακινήσεις κατά το εαρινό εξάμηνο του ακαδημαϊκού έτους 2020-2021.

Οι διαθέσιμες θέσεις ανά τμήμα είναι οι ακόλουθες: 

Τμήμα Αρχιτεκτόνων Μηχανικών
Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας Πολεοδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης
Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών
Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής
Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Eκπαίδευσης
Τμήμα Ιστορίας Αρχαιολογίας και Κοινωνικής Ανθρωπολογίας
Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού
Τμήμα Βιοχημείας και Βιοτεχνολογίας
Τμήμα Ιατρικής
Τμήμα Κτηνιατρικής
Τμήμα Οικονομικών Επιστημών
Τμήμα Γεωπονίας Ιχθυολογίας και Υδάτινου Περιβάλλοντος
Τμήμα Γεωπονίας Φυτικής Παραγωγής και Αγροτικού Περιβάλλοντος
Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών
Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική

Πρόγραμμα σπουδών Τμήματος Δασοπονίας και Διαχείρισης Φυσικού Περιβάλλοντος ΤΕΙ Θεσσαλίας (Καρδίτσα)
Πρόγραμμα σπουδών Τμήματος Διατροφής και Διαιτολογίας ΤΕΙ Θεσσαλίας (Καρδίτσα)
Πρόγραμμα σπουδών Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων ΤΕΙ Θεσσαλίας (Λάρισα)
Πρόγραμμα σπουδών Τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών Τ.Ε. ΤΕΙ Θεσσαλίας (Λάρισα)
Πρόγραμμα σπουδών Τμήματος Ηλεκτρονικών Μηχανικών Τ.Ε. ΤΕΙ Στερεάς Ελλάδας (Λαμία)
Πρόγραμμα σπουδών Τμήματος Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής ΤΕΙ Θεσσαλίας (Λάρισα)
Πρόγραμμα σπουδών Τμήματος Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε. ΤΕΙ Θεσσαλίας (Λάρισα)
Πρόγραμμα σπουδών Τμήματος Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε. ΤΕΙ Στερεάς Ελλάδας (Λαμία)
Πρόγραμμα Σπουδών Τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών Τ.Ε. ΤΕΙ Θεσσαλίας(Λάρισα)
Πρόγραμμα σπουδών Τμήματος Νοσηλευτικής ΤΕΙ Θεσσαλίας (Λάρισα)
Πρόγραμμα σπουδών Τμήματος Νοσηλευτικής ΤΕΙ Στερεάς Ελλάδας (Λαμία)
Πρόγραμμα σπουδών Τμήματος Πολιτικών Μηχανικών Τ.Ε. ΤΕΙ Θεσσαλίας (Λάρισα)
Πρόγραμμα σπουδών Τμήματος Πολιτικών Μηχανικών Τ.Ε. ΤΕΙ Θεσσαλίας (Τρίκαλα)
Πρόγραμμα σπουδών Τμήματος Σχεδιασμού και Τεχνολογίας Ξύλου και Επίπλου Τ.Ε. ΤΕΙ Θεσσαλίας (Καρδίτσα)
Πρόγραμμα σπουδών Τμήματος Τεχνολογίας Τροφίμων ΤΕΙ Θεσσαλίας (Καρδίτσα)
Πρόγραμμα σπουδών Τμήματος Τεχνολόγων Γεωπόνων ΤΕΙ Θεσσαλίας (Λάρισα)
Πρόγραμμα σπουδών Τμήματος Φυσικοθεραπείας ΤΕΙ Στερεάς Ελλάδας (Λαμία)

Εκπρόθεσμες ή ελλιπείς αιτήσεις για σπουδές δεν θα γίνονται δεκτές.

Τα αποτελέσματα αυτής της επιλογής θα ανακοινωθούν στην ιστοσελίδα του Γραφείου Διεθνών Σχέσεων του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.

Οι φοιτητές των Τμημάτων που εδρεύουν στο Βόλο, μπορούν να αποστείλουν τα δικαιολογητικά τους ταχυδρομικώς στο Γραφείο Διεθνών Σχέσεων στο Βόλο (συστημένος φάκελος) ή με courier στην παρακάτω διεύθυνση:

Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Κτήριο Παπαστράτου, Αργοναυτών και Φιλελλήνων, 38221 Βόλος, Γραφείο Διεθνών Σχέσεων (Γραφείο 7), 1ος όροφος, (τηλ. 24210 06364, e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.)

Οι φοιτητές των Τμημάτων που εδρεύουν στη Λάρισα, στα Τρίκαλα και στην Καρδίτσα μπορούν να αποστείλουν τα δικαιολογητικά τους ταχυδρομικώς στο Γραφείο Διεθνών Σχέσεων στη Λάρισα (συστημένος φάκελος) ή με courier στην παρακάτω διεύθυνση:

Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας (Πρώην ΤΕΙ Θεσσαλίας), Περιφερειακή Οδός Λαρίσης- Τρικάλων, 41500 Λάρισα, Γραφείο Erasmus (τηλ. 2410 684727/8 , e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.)

Οι φοιτητές των Τμημάτων που εδρεύουν στη Λαμία μπορούν να αποστείλουν τα δικαιολογητικά τους ταχυδρομικώς στο Γραφείο Διεθνών Σχέσεων στη Λαμία (συστημένος φάκελος) ή με courier στην παρακάτω διεύθυνση:

Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας (Πρώην ΤΕΙ Στερεάς Ελλάδας), 3ο χιλιόμετρο Παλαιάς Εθνικής Οδού Λαμίας- Αθήνας, 35100 Λαμία, Κτήριο Βιβλιοθήκης, Γραφείο Erasmus (τηλ. 22310 60307, 22310 60195 , e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.)

 

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι για τα μέλη του προσωπικού (διδακτικού ή/και διοικητικού) του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, που επιθυμούν να μετακινηθούν για διδασκαλία ή/και επιμόρφωση κατά το ακαδημαϊκό έτος 2020-2021, δίνεται παράταση μέχρι τις 15 Ιουνίου 2020, για την υποβολή της αίτησης μετακίνησης και των απαραίτητων δικαιολογητικών.

Τα διαδικτυακα μαθήματα ελληνικών ξεκινούν την Πέμπτη, 26/3.
Αρχάριοι: 12:00-15:00
Προχωρημένοι: 17:00-20:00 .
Θα πρέπει να υπάρχει εγκατεστημένο το πρόγραμμα "Ομάδες".
Φοιτητές απ' όλες τις πόλεις του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας μπορούν να παρακολουθήσουν το μάθημα.

Παραθέτουμε την ανακοίνωση της Πρεσβείας της Ελλάδας στην Πράγα για την επιστροφή Ελλήνων:

https://www.mfa.gr/missionsabroad/el/czech/news/epeigousa-anakoinose-gia-tous-ellenes-tes-tsekhias-pou-epithumoun-na-epistrepsoun-sten-ellada.html

"Μετά από ενέργειες του Ελληνικού Υπουργείου Εξωτερικών με πρόταση της Πρεσβείας, η Aegean Airlines θα δρομολογήσει αύριο, 22 Μαρτίου, απευθείας πτήση (A36200) από το αεροδρόμιο της Πράγας για την Αθήνα.
Ώρα αναχώρησης: 12.10 τοπική (CET) – ώρα προσέλευσης στο αεροδρόμιο 2 ώρες πριν την αναχώρηση
Ενιαία τιμή ναύλου (flat rate): 181 ευρώ ανά επιβάτη. Η τιμή περιλαμβάνει μία (1) αποσκευή 23 κιλών και μία (1) χειραποσκευή μέχρι οκτώ (8) κιλά, ανά επιβάτη.

Υπενθυμίζονται τα ακόλουθα:
-για την επιβίβαση απαιτείται εν ισχύι ελληνικό ταξιδιωτικό έγγραφο (π.χ. ελληνικό διαβατήριο ή ταυτότητα)
-κατά την άφιξη στην Ελλάδα, ισχύει η υποχρέωση αυτοπεριορισμού (καραντίνα) για 14 ημέρες.

Όσοι Έλληνες μας έχουν δώσει τα στοιχεία τους, δεν χρειάζεται να επικοινωνήσουν ξανά μαζί μας, έχουν ήδη καταγραφεί ως επιβάτες και θα επικοινωνήσει μαζί τους η Aegean Airlines από τα call centre της στην Ελλάδα για τις λεπτομέρειες έκδοσης των εισιτηρίων

Όσοι Έλληνες δεν έχουν ήδη επικοινωνήσει με την Πρεσβεία και επιθυμούν να προστεθούν στην πτήση, παρακαλούμε να στείλουν τα στοιχεία τους (ονοματεπώνυμο, τηλέφωνο) στην ηλεκτρονική διεύθυνση της Πρεσβείας: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε..

Θα ισχύσει σειρά προτεραιότητας."

Παραθέτουμε την ανακοίνωση της Πρεσβείας της Ελλάδας στη Ρώμη για τον επαναπατρισμό Ελλήνων:

https://www.mfa.gr/italy/presveia/news/covid-19-anakoinose-gia-anakhorese-epibategou-ploiou-gia-epanapatrismo-ellenon.html

"Από την Πρεσβεία της Ελλαδος στη Ρωμη ανακοινώνεται ότι αύριο Σάββατο 21 Μαρτίου 2020 προγραμματίζεται αναχώρηση στις 17:30 του επιβατηγού πλοίου Cruise Olympia από τον λιμένα της Ancona προς Ηγουμενίτσα και Πάτρα για την επιστροφή στην Ελλάδα των εν Ιταλία ευρισκομένων Ελλήνων και Ελληνίδων που επιθυμούν να επαναπατρισθούν.  Παρακαλούνται όσοι εξ αυτών δεν έχουν ακόμη ενημερώσει την Αρχή μας, να επικοινωνήσουν μαζί μας προκειμένου να συμπεριληφθούν στους σχετικούς καταλόγους.

Κατά την μετάβασή τους στην Ancona θα πρέπει να έχουν μαζί τους για τους ελέγχους που πραγματοποιούνται, το έντυπο της autodichiarazione συμπληρωμένο και υπογεγραμμένο με την ένδειξη ότι επιστρέφουν στον τόπο μόνιμης διαμονής τους.

Κατά την επιβίβαση στο πλοίο πρέπει να φέρουν ισχυρό διαβατήριο ή ταυτότητα ελληνική με λατινικούς χαρακτήρες. Ομοίως θα πρέπει κατά την άφιξη τους στην Ελλάδα να τεθούν σε κατ’οίκον αυτοπεριορισμό για 14 ημέρες προς προστασία των ιδίων, των οικείων τους και της δημόσιας υγείας. Προς τούτο θα υπογράψουν έντυπο συναφούς δηλώσεως το οποίο θα τους δοθεί εν πλω.

Για οποιαδήποτε διευκρίνιση ή επιπλέον πληροφορία οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να καλούν στο 00393397511631 ή να στέλνουν μήνυμα ηλεκτρονικό στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. του Προξενικού Γραφειου της Πρεσβείας Ρωμης".

Η Πρεσβεία της Ελλάδος στην Βαρσοβία ανακοινώνει ότι, η Aegean Airlines έχει προγραμματίσει για το Σάββατο, 21 Μαρτίου 2020, έκτακτη ειδική πτήση για την επιστροφή ευρισκομένων στην Πολωνία Ελλήνων, οι οποίοι έχουν εκδηλώσει σχετική επιθυμία.
https://www.mfa.gr/missionsabroad/poland/news/ektakte-ptese-euriskomenon-sten-polonia-ellenon.html?fbclid=IwAR2XUR_zcn-M8Qd-nw_VjoY9L3NtSXVIOyGzcvgZbEJZApBIB5aKGL5gKek

ΕΚΤΑΚΤΗ ΠΤΗΣΗ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΔΕΙΟΔΟΤΗΣΕΩΣ  ΑΠΟ ΒΑΡΣΟΒΙΑ ΠΡΟΣ ΑΘΗΝΑ
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: 21/3/2020
ΑΡΙΘΜΟΣ ΠΤΗΣΕΩΣ: A3 4991 
ΩΡΑ ΑΝΑΧΩΡΗΣΕΩΣ ΑΠΟ ΒΑΡΣΟΒΙΑ: 13:25 (τοπική ώρα Πολωνίας)
ΩΡΑ ΑΦΙΞΕΩΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ: 17:00 (τοπική ώρα Ελλάδος)

Διαδικασία εκδόσεως και αγοράς εισιτηρίων
Η τιμή εισιτήριου ανέρχεται σε 150 Ευρώ, συμπεριλαμβανόμενων των φόρων αεροδρομίων, ποσό που θα καλυφθεί από τον επιβάτη εκείνο, ο οποίος δεν διαθέτει (από προγενέστερη ακυρωθείσα κανονική πτήση AEGEAN) εισιτήριο επιστροφής.
Η AEGEAN θα επικοινωνήσει με όλους τους ήδη εκδηλώσαντες επιθυμία επιστροφής και οι οποίοι έχουν γνωστοποιήσει στην Πρεσβεία ονοματεπώνυμο και στοιχεία επικοινωνίας, προκειμένου να τους ενημερώσει σχετικά με την κράτηση και την έκδοση του εισιτηρίου τους.

Το αεροδρόμιο Βαρσοβίας (Lotnisko Chopina - Okęcie) θα είναι ανοικτό (από 10:00), όπου θα υφίσταται δυνατότης εκδόσεως – αγοράς εισιτηρίων, με πιστωτική κάρτα ή σε μετρητά για τους ενδιαφερομένους της τελευταίας στιγμής ή για εκείνους, οι οποίοι δεν έχουν αφήσει τον αριθμό τηλεφώνου τους, ώστε η AEGEAN να δύναται να επικοινωνήσει μαζί τους.
Σε περίπτωση εκδηλώσεως επιθυμίας υστάτης στιγμής, οι ενδιαφερόμενοι παρακαλούνται να γνωστοποιήσουν ονοματεπώνυμο και αριθμό τηλεφώνου επιβατών στην ηλεκτρονική διεύθυνση της Πρεσβείας (email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. ) μέχρι Παρασκευής, 20/3 και ώρας 13.00.

Θα τηρηθεί αυστηρώς σειρά προτεραιότητος.

Σας παραθέτουμε την ανακοίνωση της Πρεσβείας της Ελλάδας για τις πτήσεις επαναπατρισμού από την Ισπανία όπως αυτή έχει αναρτηθεί στην ιστοσελίδα της:

https://www.mfa.gr/spain/presveia/news/anakoinose-tes-presbeias-tes-elladas-gia-tis-pteseis-epanapatrismou.html

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ 19/3/2020

Α)
"Ανακοινώνεται προς τους Έλληνες πολίτες που βρίσκονται στην Ισπανία, κυρίως φοιτητές Erasmus και τουρίστες, και οι οποίοι έχουν ήδη εκδηλώσει το ενδιαφέρον τους για επιστροφή στην Ελλάδα και έχουν καταγραφεί στους καταλόγους που έχουμε καταρτίσει, ότι πρόκειται να οργανωθούν ειδικές πτήσεις της Aegean Airlines, οι οποίες θα πραγματοποιηθούν ως εξής:

- 1η πτήση Α3-4701 από Μαδρίτη προς Αθήνα το Σάββατο 21/3/2020 με ώρα αναχώρησης 16:00 ώρα Ισπανίας (άφιξη στην Αθήνα 18:35 ώρα Ελλάδας)

- 2η πτήση Α3-4703 από Μαδρίτη προς Αθήνα την Κυριακή 22/3/2020 με ώρα αναχώρησης 16:00 ώρα Ισπανίας (άφιξη στην Αθήνα 18:35 ώρα Ελλάδας)

- 3η πτήση Α3-4713 από Βαρκελώνη προς Αθήνα την Κυριακή 22/3/2020 με ώρα αναχώρησης 16:50 ώρα Ισπανίας (άφιξη στην Αθήνα 18:55 ώρα Ελλάδας) .

Β)
Παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι, κυρίως όσοι διαμένουν μακριά από Μαδρίτη και Βαρκελώνη, να αρχίσουν να συγκεντρώνονται στις πόλεις αυτές. Αύριο, 20/3/2020, οι ενδιαφερόμενοι παρακαλούνται να περιμένουν τηλεφώνημα από την Πρεσβεία στους αριθμούς που μας έχουν δώσει. Στο τηλεφώνημα αυτό οι ενδιαφερόμενοι θα πληροφορηθούν με ποια ακριβώς πτήση θα ταξιδέψουν για Αθήνα.

Γ)
1) Παράκληση για μία (1) αποσκευή 23 κιλών και μία (1) χειραποσκευή μέχρι οχτώ (8) κιλά, ανά επιβάτη.

2) Για τη μετακίνησή τους εντός Ισπανίας προς Μαδρίτη και Βαρκελώνη, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να εφοδιασθούν με την βεβαίωση από την ιστοσελίδα της Πρεσβείας.

3) Υπενθυμίζεται ότι κατά την άφιξη στην Ελλάδα, ισχύει η υποχρέωση αυτοπεριορισμού (καραντίνα) για 14 ημέρες".

Η προθεσμία υποβολής στο Γραφείο Διεθνών Σχέσεων των προβλεπόμενων εγγράφων μετά την ολοκλήρωσh της κινητικότητας για σπουδές ή για πρακτική άσκηση Erasmus+ προκειμένου να τους καταβληθεί η δεύτερη δόση της υποτροφίας, παρατείνεται μέχρι τις 10/9/2020.

Ωστόσο, οι φοιτητές εφόσον το θεωρούν σκόπιμο μπορούν να τα αποστείλουν ταχυδρομικώς (συστημένος φάκελος) ή με courier.

Η διαδικασία για την ακαδημαϊκή αναγνώριση των σπουδών ή της πρακτικής άσκησης στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+ παραμένει ως έχει.

Σχετικά με την αποδοχή ή όχι
  1. παρακολούθησης των διαδικτυακών μαθημάτων από τα ιδρύματα υποδοχής των οποίων οι εκπαιδευτικές διαδικασίες, έχουν ανασταλεί
  2. δυνατότητας τηλεργασίας μετακινούμενων για πρακτική άσκηση,
διευκρινίζονται τα εξής:
    1. Εφόσον τα διαδικτυακά μαθήματα επιτρέπουν την ολοκλήρωση του συνόλου των υποχρεώσεών όπως αυτές προβλέπονται στο Learning Agreement, και οδηγούν σε κάποια μορφή αξιολόγησης και σε απονομή Transcript of Records, τότε η μετακίνηση θεωρείται πως ολοκληρώθηκε κανονικά, ανεξαρτήτως της παραμονής ή όχι στη χώρα υποδοχής.
    2. Εφόσον η περίοδος της πρακτικής άσκησης μπορεί να ολοκληρωθεί μέσω τηλεργασίας, και αξιολογηθεί επιτυχώς από τον φορέα υποδοχής με σχετικό πιστοποιητικό, τότε η μετακίνηση θεωρείται πως ολοκληρώθηκε κανονικά, ανεξαρτήτως της παραμονής σας ή όχι στη χώρα υποδοχής
    3. Τα διαδικτυακά μαθήματα ή η τηλεργασία που πραγματοποιούνται από τη χώρα προέλευσης θα αναγνωριστούν ως περίοδος Erasmus, σύμφωνα με τη συνήθη διαδικασία, σαν να επρόκειτο για ολοκλήρωση με φυσική παρουσία, και θα καταβληθεί στους φοιτητές (ή προσφάτως αποφοίτους) το ανάλογο ποσό της υποτροφίας που τους αναλογεί.

1) Όσοι φοιτητές ή/και μέλη προσωπικού (διδακτικού ή/και διοικητικού) δεν μπόρεσαν να μετακινηθούν αλλά έχουν ήδη προχωρήσει σε αγορά εισιτηρίων, ή έχουν καταβάλει οποιαδήποτε προπληρωμή (που δεν μπορούν να λάβουν πίσω), και είναι σχετική με προγραμματισμένη μετακίνηση Erasmus+ που ακυρώθηκε για λόγους ανωτέρας βίας, θα λάβουν αποζημίωση για τις πραγματικές τους δαπάνες, βάσει παραστατικών και υπεύθυνων δηλώσεων.

2) Όσοι μετακινήθηκαν αλλά έμειναν για λιγότερο από 1,5 μήνα, λαμβάνουν την προβλεπόμενη αποζημίωση για όσες ημέρες παρέμειναν στη χώρα υποδοχής, και επιπλέον τις δαπάνες εισιτηρίων και τα έξοδα διαμονής (ενοίκια, ασφαλιστήρια κλπ) που προκατέβαλαν για το διάστημα που υπολείπεται και που δεν μπορούν να λάβουν πίσω.

3) Όσοι έμειναν για περισσότερο από 1,5 μήνα, αλλά ΔΕΝ έχουν ολοκληρώσει το ήμισυ της προγραμματισμένης τους μετακίνησης, λαμβάνουν αποζημίωση για τις πραγματικές μέρες της παραμονής τους στο εξωτερικό, και για τα έξοδα διαμονής (ενοίκια, ασφαλιστήρια κλπ), που προκατέβαλαν για το διάστημα που υπολείπεται και που δεν μπορούν να λάβουν πίσω. (όχι εισιτήρια)

4) Αυτοί που έχουν πραγματοποιήσει τουλάχιστον το ήμισυ της προγραμματισμένης μετακίνησής τους κρατάνε το 80% ασχέτως ακαδ. επίδοσης και ασχέτως πραγματικών δαπανών.

5) Αυτοί που έχουν ολοκληρώσει (ή σχεδόν ολοκληρώσει) την περίοδο της μετακίνησης, λαμβάνουν την υποτροφία τους κανονικά και το επιπλέον ποσό που τους αναλογεί, βάσει των πραγματικών ημερομηνιών ασχέτως ακαδ. επίδοσης και ασχέτως πραγματικών δαπανών.

6) Όσον αφορά τους προσφάτως απόφοιτους που ήδη είχαν επιλεγεί για μετακίνηση αλλά δεν κατάφεραν να την πραγματοποιήσουν λόγω COVID19, παρατείνεται το επιτρεπόμενο χρονικό διάστημα για τη μετακίνηση κατά έξι μήνες, δηλ. έχουν δικαίωμα να ολοκληρώσουν την μετακίνηση για πρακτική άσκηση έως και 18 μήνες μετά την αποφοίτηση (αντί για 12 όπως ίσχυε ως τώρα).

*Όλες οι παραπάνω αποζημιώσεις θα καταβληθούν ΜΟΝΟ κατόπιν κατάθεσης αιτήματος με τα απαραίτητα παραστατικά και δικαιολογητικά που θα ζητηθούν από το Γραφείο Διεθνών Σχέσεων.
 

* Δεδομένου ότι κάποιες περιπτώσεις δεν μπορούν να ενταχθούν στους γενικούς κανόνες λόγω της πρωτοφανούς κατάστασης, θα εξεταστούν κατά περίπτωση και αιτήματα δικαιούχων που τεκμηριωμένα υποστηρίζουν πως τα πραγματικά έξοδα της μετακίνησης ξεπέρασαν το συνολικό ποσό που προβλέπεται να λάβουν, για λόγους ανωτέρας βίας. Τα αιτήματα αυτά θα εξεταστούν και θα κριθούν κατά περίπτωση.

*Η αποζημίωση για την αξία του εισιτηρίου θα υπολογιστεί βάσει του σχετικού εργαλείου υπολογισμού απόστασης της ΕΕ:

http://ec.europa.eu/programmes/erasmus-plus/tools/distance_en.htm

*Η ακαδημαϊκή επίδοση, αφορά τους φοιτητές για σπουδές, οι οποίοι ενδεχομένως να αποτύχουν, ή να μην μπορέσουν να συμμετάσχουν στις εξετάσεις ή σε άλλη μορφή αξιολόγησης, καθώς και τους φοιτητές για πρακτική που ο φορέας υποδοχής έκλεισε για λόγους ανωτέρας βίας. Σε κάθε περίπτωση, θα πρέπει να υπάρχουν παραστατικά που να αποδεικνύουν τα παραπάνω.